Odgovoren odnos do zaposlenih
SPOŠTOVANJE VREDNOT DRUŽBE
Vsi zaposleni v Resedi pri svojem delu delujejo aktivno, so odgovorni, pošteni in pravični, ter opravljajo privzete naloge. Spoštujemo pravice in dostojanstvo vseh ljudi, ter ustvarjamo enako pogoje za vse zaposlene.
Zavedamo se, da lahko uspešno poslovanje in zastavljene cilje dosežemo le z motiviranimi in zadovoljnimi zaposlenimi, zato si prizadevamo ustvariti pozitivno delovno vzdušje.
SPOŠTOVANJE ČLOVEKOVIH PRAVIC
V Resedi si prizadevamo za zdravo in varno delovno okolje brez diskriminacije na podlagi spola, rase, starosti, zdravstvenega stanja, vere, političnega ali drugega prepričanja, družinskega statusa, premoženjskega stanja, spolne usmerjenosti ali drugih osebnih okoliščin.
Na delovnem mestu ne dopuščamo vedenja, ki ustvarja negativno ali žaljivo delovno okolje.
Zaposlenim zagotavljamo standarde ravnanja za preprečevanje diskriminacije in nedovoljenih posegov v osebnost in dostojanstvo zaposlenih, ki jih določa zakon in ustava.
RAZNOLIKOST IN VKLJUČEVANJE
Ustvarjamo okolje, kjer vključujemo vse zaposlene v pozitivno in raznoliko okolje, v katerem so vsi zaposleni obravnavani dostojanstveno in spoštljivo.
Spoštujemo slovensko in zaradi svoje specifike dela tudi mednarodno zakonodajo.
EKONOMIČNA UPORABA SREDSTEV PODJETJA
Sredstva podjetja Reseda, kot so oprema, naprave in druga oprema, ki jo zaposleni uporabljajo pri svojem delu, se lahko uporabljajo le za delo v korist podjetja in za namene, ki jih odobrijo nadrejeni. Pri tem smo dolžni s sredstvi ravnati s potrebno skrbnostjo.
VARNOST INFORMACIJ
Pri uporabi informacijske in komunikacijske tehnologije vsi zaposleni varujejo računalniška gesla za dostop do podatkovnih zbirk in aplikacij.
Uporabljamo samo programsko opremo, za katero smo pooblaščeni, in ne smemo nameščati nove programske opreme brez dovoljenja. Ne obiskujemo škodljivih in prepovedanih vsebin na internetu. Spletne vsebine uporabljamo izključno za opravljanje dela in nalog na delovnem mestu.
STIKI Z JAVNOSTJO
Informacije lahko javnosti posreduje le uprava ali osebe, ki jih uprava pooblasti. Če novinarji ali druge osebe naslovijo vprašanja na zaposlenega, ki ni pooblaščen za posredovanje informacij javnosti, so ga dolžni napotiti do svojega nadrejenega. Zaposleni se morajo zavedati, da pooblaščeno ali naključno posredovanje informacij javnosti ustvarja javno podobo podjetja Reseda, ter da smo kot taki soodgovorni za ugled družbe.
ODGOVOREN ODNOS DO OKOLJA
S strankami, dobavitelji in drugimi deležniki razvijamo dobre odnose, ki temeljijo na zaupanju kot naša temeljna vrednota. V odnosih spoštujemo dobro poslovno prakso.
Zadovoljstvo naših strank in ostalih poslovnih partnerjev je temeljno vodilo našega delovanja. Smo zanesljiv, transparenten in zaupanja vreden poslovni partner.
Vsi zaposleni smo zavezani varovanju in preprečevanju onesnaževanja okolja, ter izvajanju dejavnosti na način, ki zmanjšuje tveganja za naravno okolje.
Zaposleni morajo biti previdni pri ravnanju z naravi nevarnimi snovmi, ter upoštevati predpisan način obveščanja in ravnanja v primeru izrednih dogodkov.
ODGOVOREN ODNOS DO LOKALNE SKUPNOSTI
V podjetju Reseda se zavedamo, da je lokalno okolje naš pomemben partner. Z njim komuniciramo odprto in pošteno. Z donacijami in sponzorstvi podpiramo širšo lokalno skupnost kakor tudi z družbeno koristnimi, kulturnimi in športnimi projekti.
IZVAJANJE ETIČNEGA KODEKSA
Vodstvo podjetja Reseda spodbuja vse zaposlene k odgovornemu ravnanju in spoštovanju določil Etičnega kodeksa podjetja Reseda. Etični kodeks velja za vse zaposlene in osebe, katere delajo v imenu podjetja. Kršitev kodeksa se lahko šteje za kršitev pogodbe o zaposlitvi.
Če zaposleni ugotovijo ravnanja, ki so v nasprotju z zakonodajo, notranjimi akti in postopki, politiko podjetja Reseda, ustreznimi praksami ali določbami tega kodeksa, morajo poslati elektronsko sporočilo na naslov info@reseda.si, kjer se vse prijave obravnavajo v skladu z najvišjimi strokovnimi, etičnimi in moralnimi standardi.
Zaposleni, ki podajo prijavo ali na kakršen koli način pomagajo pri preiskavi, posredujejo informacije ali kako drugače delujejo v dobro korist interesov družbe, ne bodo deležni povračilnih ukrepov, njihova identiteta pa bo zaščitena in obravnava zaupno.
Podjetje Reseda ne dopušča spolnega in fizičnega nadlegovanja, ustrahovanja, mobinga ali maščevanja in bo zaščitila vsakega zaposlenega, kateri v dobrobit prijavi sporno ravnanje.
ODNOS S KUPCI
Podjetje se zavezuje, da bo poslovne odnose s kupci vodilo pošteno, lojalno in profesionalno, ob upoštevanju veljavnih predpisov, dogovorjenih standardov kakovosti in storitev ter veljavnih pogodb. Med poslovnimi pogajanji bo podjetje dajalo jasne, točne in resnične informacije, nato pa sprejelo pogodbene omejitve ter se zavezalo za njegovo vestno izpolnjevanje.
Izbira potencialnih kupcev in določanje prodajnih pogojev za blago in/ali storitve podjetja mora temeljiti na objektivnih ocenah finančne moči, kakovosti in zanesljivosti ter drugih pomembnih lastnosti ter se držati obstoječih procedur, ki veljajo v podjetju.
V postopku izbire kupcev je potrebno pridobiti vse dostopne podatke o kupcih, kar vključuje ne samo običajne poslovne ocene, ampak tudi preverjanje morebitnih povezav z osebami in dejavnostmi, ki so del kriminalnih organizacij.
Pridobivanje podatkov o kupcih mora potekati tako ob začetku kot tudi med vzpostavljanjem poslovnega odnosa z namenom preveriti pravilnost poslovnih in upravnih podatkov ter skladnost z zahtevami podjetja v širšem časovnem okviru, še posebej pa zanesljivost kupcev.
Podjetje svojo dejavnost usmerja tako, da zagotavlja zadovoljstvo in varstvo kupcev, odprta je za vse njihove zahteve, ki bi lahko pripomogle k izboljšanju izdelkov in storitev. Zato so ji pri inovacijah ter trženju izdelkov in storitev vodilo visoki standarde kakovosti.
Podjetje se zavezuje, da se bo pravočasno in z ustreznimi komunikacijskimi sredstvi odzivalo na predloge in reklamacije kupcev in reprezentativnih organizacij. Podjetje se zavezuje tudi, da bo hranilo vse uradne podatke in dokumente, ki se nanašajo na njihove kupce, toliko časa, kot predpisuje zakon. Hramba dokumentov mora potekati tako, da je zagotovljena preglednost in sledljivost vsakega pogodbenega odnosa s kupci. Na splošno je prepovedano vsako ravnanje, ki bi škodilo kupcem.
ODNOS Z DOBAVITELJI
V odnosih do dobaviteljev se podjetje ravna po načelih preglednosti, enakosti, lojalnosti, nepristranskosti, ekonomičnosti, izogiba pa se poslovnim odnosom, ki bi bili vir osebnih koristi in nasprotja interesov.
Izbira dobaviteljev se izvaja na osnovi objektivnih kriterijev, ki jih je mogoče dokumentirati, in temeljijo na iskanju najboljšega ravnovesja med stroški in kakovostjo. Podjetje upošteva tudi ekonomsko, poslovno, finančno in tehnično stanje dobavitelja ter preglednost izvora kupljenih izdelkov, saj se želi izogniti nakupu izdelkov nezakonitega izvora, kot so na primer ponarejeni ali ukradeni izdelki.